Ja, jag vill säga att jag älskar dig men det är för tidigt än.

Denna blogg kommer övergå till något annat, då jag inte längre kan formulera mig på samma vis. Skriver för långa meningar utan att kunna sätta punkt, och glömmer bort allt vad styckindelningar är. Glömmer bort att forsätta skriva och lämnar rummet.

Längtar efter svala sommarnätter, brunbrända ben och fräknar. Vill så gärna, men vågar inte. Vet inte när jag har kommit över eller när jag känner och vad ska man då säga? Tänker på kyliga junikvällar, intrasslad bland armar och får en snabb kyss innan spårvagnen ska gå. Rådjursögonen som letar in i själen. Samtidigt gnager besvikelsen på en vän i någonstans långt där inne. Berusade huvuden och tunga ben, men ett fladdrande hjärta. Vågar jag sänka garden? Vågar jag bli sårad igen? Jag är för svag för sånt här.

Jag hade slutat prata
Jag var så van och stänga av
Du fråga vem som förstört mig
Och jag gav dig inget svar
Jag tog allting för givet
Det var något fel på mig
Jag måste varit någon annan
Innan jag kände dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0