There is still a little bit of your face i haven't kissed.

En längtan.
Gnager,
värker.

En saknad.
Mjuka
läppar,
brinnande
hud,
ginstrande
ögon.

Jag vill
kunna
röra vid
dig.

Och jag vill
kunna röra
vid alla dina
färger.

You see I've forgotten if they're green or they're blue, anyway the thing is what I really mean, yours are the sweetest eyes I've ever seen.

En känsla
som sprider sig
i hela
kroppen,
får mig
att
leva.

Ett skratt
som värmer
hela
min kropp,
ända ut
i tåspetsarna.

Ett leende
som gör mig
knäsvag,
som bländar.

En blick
som ger mig
rysningar,
som krypande
fjärillar
under min
hud.

En massa
som borde
förbjudas
innan jag faller
för hårt,
innan jag tappar
kontrollen.

Jag kanske redan
har tappat
kontrollen.
Kanske har du
bländat mig
med din skönhet,
bländat mig
med så mycket
vackert
att jag glömt bort
att
det kommer
göra så
ont.

Borde avsluta allting
medans jag
kan.
Men allt
tar emot.
Avslut.
Nej.

En, två,
kommer gå
i bitar,
men jag tar det,
du är för
bra,
bländar mig.
Du ger världens
all dess
färg.

Pick a star on the dark horizon and follow the light

Till en början
visste jag
inte
vart jag
skulle ta vägen.

Till en början
skrämde
du
mig.

Till en början
ville jag
inte
drunkna
i ditt
leende
och i
dina
ögon.

Nu vet jag
inte
hur jag
ska
kunna
komma över
någon
så perfekt
som du.

Din hud
mot min.
Din hand
mot min
kind.
Dina ögon
som
leker
med mina,
som ler
fyllda med
liv,
med
glädje.

Hur din
vackra
själ
tränger sig
in
i min,
fyller mig,
med liv,
med
dig.

I think I'll start it over, where no one knows my name, I'll get out of California, I'm tired of the weather, I think I'll get a lover and fly em out to Spain.

Jag ska fly
långt bort
härifrån.
Jag ska dit
där ingen
vet mitt namn,
och där
himlen
är rosa konstant
och fåglarna
kvittrar
som dom gör
i gryningen.

Jag ska bort
och glömma
dig.
Och mitt hjärta
ska fyllas
av rosa
sockervadd,
istället
för bomull
och jag
ska aldrig mer
fälla en tår
över dig.

RSS 2.0