Now taste, all i never needed, all i ever wanted, so hold on to surrender.

När jag tänker på lycka får jag upp den bilden i huvudet.

Du och jag som går där, tillsammans, igenom stan. Det är sommar, du är alldeles gyllenbrun och levande. Vacker på ett sätt som få kan vara, för du glöder likt solen. Jag har aldrig sett något finare, och du gick där med mig. Den tanken är ganska ofattbar. Jag skulle bara hämta mina sandaler, och du, ja, du och ingen annan gick där bredvid. Jag hade ont i mina fötter, men du gjorde det omöjligt att tänka på det.

När jag tänker på lycka, då tänker jag på den gången, den dagen, och dig, i dina ljust ljusblå jeans och din rosavitrandiga tröja.

Då var jag lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag med.

2010-01-10 @ 21:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0