You see the smile that's on my mouth, it's hiding the words that don't come out. And all of my friends who think that I'm blessed, they don't know my head is a mess.

Lyrik
Lyrik som får mitt hjärta att börja pumpa igen
Lyrik som får min hjärna att börja snurra,
får min kropp att skaka
Lyrik som får mig att känna
det jag inte vill känna

Men du känner mig
Jag kan inte hindra tårarna från att rinna
Du ser i mina ögon
hur jag mår
Jag kan inte dölja för dig
och därför är jag så glad,
glad över att du inte är här
Du skulle genomskåda mitt leende med en gång
Du skulle se i mina ögon att jag inte lever

Jag passar inte med dig
Jag vill inte passa med dig
Vi är fel,
men ändå så rätt
Det klickar
Det gör det,
trots att det är så fel,
så rätt

I cross over lines and I broke all the rules
And baby, I broke them all for you.

Nu glömmer jag.
Helt!
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0