Well, I never want to see you unhappy, I thought you'd want the same for me.

Ibland
önskar jag att du var min,
trots
att det hade varit
så fel.

Och ibland
önskar jag
att dina ord
var till mig
och att dina händer
var intrasslade
i mitt hår,
likt mina kläder
var intrasslade i en buske.

Och ibland
önskar jag
att dina läppar
var tryckta
mot min hals,
som mina fingrar
är tryckta
mot telefonen
när jag pratar med dig.

Och ibland
önskar jag
att vi gav oss en chans,
men jag vet
att det är försent nu.

Men ibland
kan jag
inte
låta bli
att önska,
trots
att jag vet
att vi
har det bra
som det är nu.

Men kom ihåg
att du alltid
kommer finnas
i mitt
hjärta.

Kommentarer
Postat av: mirreeee

alltså.. säger det igen. jag älskar hur du skriver!!!

2009-05-26 @ 20:30:28
URL: http://mirree.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0