Who are you gonna turn to when you've seem to've lost your grip, and the road begins to rip.

När du rör vid mig
tappar jag andan.

 

När du ser på mig
tror jag att jag ska svimma.

 

När du pratar med mig
tappar jag fokus.


När du är nära
kan jag inte låta bli att kolla.

 

När dina läppar möter mina
är det som om vi skapar en egen galax.

 

När du är
vill jag att du är min.

 

När du rör dig
vill jag dra dig nära,

och hålla dig hårt intill mig.

 

När du känner mig
är det som att min kropp smälter,
som om solens strålar

gjuter samman min med din.


När din blick letar sig in i min själ,
genom mina ögon,
tappar jag bort mig själv,
för att sedan hitta mig med dig.

 


När du är med mig,

då lever jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0